smittad????

jag har antaglingen blivit smittad, jag
känner lite i halsen när jag sväljer, ena halsmandeln är svullen, och
öm när jag trycker lite på den.....så nu är det bara att vänta
på febern.

typiskt att det ska vara långhelg....och att vc är stängd.
jag avvaktar nån dag till.

robert och lennart ska åka iväg på påsklunch.....så det kommer
att bli en långfredag på riktigt för amanda och mej.

vädret ser inte så roligt ut...solenskiner svagt....blåser.

ska ta med amanda på en promenad sedan.

nästa inlägg ska jag leta upp lite fakta om långfredag....

vad ska ni göra idag????

krock



Kommentarer
Postat av: Nickan

Triist! Själv inväntar jag skjutsen(min man) som kommer från stugan och ska hämta oss, sen blir det riktigt lugnt och skönt hela helgen. Krya på er//Annika

2008-03-21 @ 12:20:46
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Christina

Vet du, att det är bra att dricka citron eller tugga tuggumi om det gör att de börjar arbeta och man kan undvika att bli sjuk. Jag har själv testat det någon gång och det fungerade på mig. Ha det gott, kram

2008-03-21 @ 15:00:33
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo då, det var streptokocker i 9:an också, vi var iväg med den älsta till jourmottagningen på Gripen kl 18 ikväll. Vänta inte för länge med att ringa rådgivningen, Gripen har öppet hela helgen.
Hälsningar Grannfrun

2008-03-21 @ 19:59:35
Postat av: Svärmor

Håller med grannfrun, vänta ej för länge, om Du
känner, ja även dom andra. Hör av Er.
Tack Amanda för det fina påskbrevet.
Ulla o Sven

2008-03-22 @ 13:29:58
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Det blir lugnt,hade en jobbig magsjuka igår.
Glad påsk!
mvh Anna-Carin

2008-03-22 @ 16:28:27
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0