skitväder+gissa vem sjunger???

fy vad ruggigt, det är ute...jag som skulle ta upp mina promenader.
nu kommer mina händer bli ännu mera blåa, när det är regnväder...usch.

vad har ni för väder ???

man blir oxå mycket tröttare och frusen........ok, det är måndag.

nu väntar jag på att klockan ska bli 13.00   hoppas att det ringer då.
det skulle väl vara typiskt att läkaren inte ringer.

här har ni en låt.....vem sjunger denna låt??????

Doktorn, jag är fast i en vana
Ja, ingen kan ana vad jag har det svårt,
Ni hypnotiserar folk mot laster
Det sa min faster som pimplade port,
Nu måste jag få en tid.

Åh snälla Doktorn, mmm Doktorn,
Hjärtat slår, kan inte gå i trappor en gång,
Doktorn, mmm Doktorn,
Kanske det har gått för långt,
Åh Doktorn!

Har försökt dra ner konsumtionen
Men situationen har blivit prekär,
Förr i världen räkte ett i veckan
Nu blir det minst två om dan ungefär,
Jag är nog ett hopplöst fall.

Men snälla Doktorn, mmm Doktorn,
Har försökt med snask men jag blev tjock som en gris,
Doktorn, mmm Doktorn,
Snälla hjälp mig på nåt vis,
Åh Doktorn!

Ständigt så vaknar begäret igen
Och då måste jag bara ha,
Men när jag darrande tänt ännu en
Känns det bra, mmm.

Hundratals har slutat att röka
Som fått försöka på Doktorns klinik,
Mitt begär är inte cigaretter
Och inte tabletter, jag är nog unik,
Men gör ett försök ändå.

Jag ber Er, Doktorn, mmm Doktorn,
Ta Er an mitt fall så jag kan hoppas igen,
Doktorn, mmm Doktorn,
Snälla vänj mig av med män,
Åh Doktorn!

Snälla Doktorn, åh Doktorn!


Kommentarer
Postat av: britten

HA
HA ..vilken nostalgitripp ..Agneta fältskog...

2008-03-10 @ 09:32:22
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Ängeln

Den kände jag inte igen :(
Hoppas verkligen läkaren ringer!!!!!!

Ulle

2008-03-10 @ 10:26:31
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Plogflickan

Jo den kommer jag ihåg Agneta Fältskog, en vemodig låt..

2008-03-10 @ 10:38:22
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Ä

Vill du ha en mörk bakgrundsbild??
Tänkte greja lite ikväll och göra några förslag...
Tänkte att en mörk skulle passa bra till headern, det är dags att göra något. Annars går det använda befintlig bakgrund och bara fixa den lite.
Det är enkelt att lägga in, inte som med headern ;)

Ulle

2008-03-10 @ 10:54:33
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Pixi

oj oj ,känns som hundra år gammal den där med abbaagneta..nåja ,idag har vi vår så det e dax att promenixa långt idag,hoppas ni får bättre väder framåt dagen!

2008-03-10 @ 10:58:13
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0