osaliga andar- var är ni ??

jag vill oxå se ett spöke, vissa kan se dom andra inte.... varför??
finns det spöken....vad är de för något...
jag blir skrajsen när jag funderar på vad som händer efter döden, tänk om man blir en osalig ande som
smyger runt och ställer till....

det som man inte får grepp på är rätt så intressant....men skulle jag se eller höra något
onaturligt, då skulle jag allt kissa på mej.

vad var det alfons åberg sa......stick du dumma spöke för du finns inte..... stående på ett ben och blundar.

finns det någon osalig ande som bloggar???

jag fotade en massa bilder vid vänern igår, jag hittade inga spöken på dom, i allafall,hehe

klicka in och läs om Sveriges Ghostbuster.

www.aftonbladet.se/nyheter/article1997713.ab

Kommentarer
Postat av: Mia

Nog tror jag det finns osaliga andrar som bloggar, men dom är nog levande ändå! *L*
Måste kolla webbwn, har missat en del spökprogram..

2008-03-07 @ 10:55:46
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Kia

haha, hon såg faktiskt ut som rosa pantern lite ;)

2008-03-07 @ 11:56:38
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0