kvällsbestyr

idag har lennart lagat mat.

robert kom hem en dag från skolan, han hade inte ätit någon mat på hela dagen.
anledningen var att, de hade fått lasagne....han hatar den som de får
på skolan......den vita såsen är äcklig.....pappas är godare.

då fick pappa lennart stå vid spisen idag.
självklart så var det ugnen, han skulle använda, den som jag har skrubbat idag.

pepparsalami ska det vara  i lasagnen, det blir en extra krydda säger han.

jag har tagit en kvällspromenad.....tro det eller ej, det snöade, kändes konstigt.

image261

Kommentarer
Postat av: Ängelns

Lasagne är det godaste jag vet i matväg och det lät gott med pepparsalami i, det måste jag testa.

Det är vitt på marken här, känns jättekonstigt. Hoppas det är borta tills i morgon, ska bli regn då har jag hört. Duktiga vi är som promenerar så mycket :)
Tack, förkylningen kom av sig, är inte ens snorig det minsta.

Såg du Lost?? Sawyer var dödssnygg i bar överkropp men jag blev besviken över att de inte blev mer :(

Gonatt

Ulle

2008-03-05 @ 22:03:41
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Mia

Det var nåt nytt, med pepparsalami, måste testas!
Ha det gott idag! *L*

2008-03-06 @ 04:40:50
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0