idag

så ringde doktorn....jag skulle ta nya prover till måndag, träffa honom på onsdag.
tänk om de hade varit smarta, då kunde jag ha tagit proverna..förra veckan.

då skulle han haft provsvaren idag....nu får jag vänta till nästa vecka.

för han började att dilla, om att jag inte skulle tagit levaxin den dagen, jag skulle ta provet.
jag svarade att det gjorde jag inte, för jag visste om att jag inte fick äta medecinen då.

han frågade hur länge jag hade ätit levaxin.....läser de inte journalen innan de ringer.
hur ska jag kunna komma ihåg detta i min torra skalle.

idag har  jag storstädat roberts rum, bäddat rent i hans säng......var behövligt.

när robert kom hem från skolan,sa jag kolla jag har städat i ditt rum.

jaha, varför då, svarade han....han tyckte inte att har varit lortigt alls, jag får förlåta
honom han är ju en kille, hehe.

en rolig historia

när den lilla myggan kom hem
efter sin första flygtur frågade hans
mamma.
- hur gick det ?
-bara bra ! alla människor klappade händer.

image277


Kommentarer
Postat av: Mia

En solig bild!! Det behövs sannerligen... *L*
Ja se läkare...

2008-03-10 @ 18:50:10
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Ammi

Ja du, dessa läkare, varför göra allt så krångligt!
kram

2008-03-10 @ 19:15:13
Postat av: Caroline

Killar. Urban ser inte ens nya gardiner. Phu.....
Men lite huslig är han ändå.
KRAM

2008-03-10 @ 20:43:38
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Änglen

Nä fy sjutton. Vad arg jag hade blivit. Den här förbannade sjukården, det är helt sanslöst. Jag är inte förvånad, ledsen för din skull.

Dags att börja uppfostra sonen till att bli mer kvinnlig kanske ? ;)

Ulle

2008-03-10 @ 22:01:30
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Ä

Tyvärr så var det inte magfläsk som ingick i de där förlorade kilona....... :(

Tror jag ska skaffa mig en huslig gubbe, en ny, kanske Sawyer i bar överkropp och en dammvippa ;)

ha det bäst!!!

Ulle

2008-03-11 @ 11:36:09
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0