godmorgon+en fråga

godmorgon alla, som alltid så ligger jag och tvinnar mej i sängen.
klockan halv 7, sedan låg jag och funderade på livet, mitt liv......

finns ju alltid något man kan förbättra där....frågan är om man kan lära gamla
hundar att sitta..

på tal om hundar....jag är så hundsugen....glöm det säger lennart...
men jag tycker att det är kul att fundera, att om, om sa jag nu, vilken hundras, man
skulle välja..........finns ju en hel del att välja på.

sedan har vi det som alla har väntat på, ikväll......smäller det.
det är nu det gäller för alla schlagervinnare, en kan bara gå vidare, frågan, är bara en...

alla som kikar in, snälla kommentera vem tror ni.
skulle vara kul att räkna bloggarnas röster.....

vem tror ni kommer att vinna svenska schlagerfinalen???????

Christer Sjögren
Amy Diamond
Sanna Nielsen
Rongedal
BWO
Frida feat. Headline
Linda Bengtzing
Charlotte Perrelli
Nordman
Sibel


MySpace Comments - Good Morning
MySpace Layouts - Good Morning
Free Comments & Graphics

Kommentarer
Postat av: Nickan

Godmorgon! Jag är oxå hundsugen, vad har du för raser på förslag? Perrelli ligger nog bra till som det känns! Vill egentligen ha en stor hund, men jag får nog aldrig min man att gå med på det och så vill man inte ha en stor pälsfällare i Cadillacen! Jag vill ha en röd toypudel, rätt skojiga hundar! Samt fäller inte! Ha en bra dag!

2008-03-15 @ 10:04:03
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Caroline

Nej du det går inte att lära gammla hundar ett skvatt.
Jag tror Charlotte eller Linda vinner.
KRAM

2008-03-15 @ 10:38:18
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag tror Linda vinner.

2008-03-15 @ 11:50:24
Postat av: Ängeln

Sanna Nielsen, eller Sibel, eller BWO....för många bra låtar men om Christer Sjögren eller carlotte Perelli vinner då blir jag leden.

Klart ni ska skaffa hund!!!

Ulle

2008-03-15 @ 13:00:49
URL: http://www.andar.blgg.se
Postat av: britten

ja det är härligt med hund..älskar min lille vovv..ha en fin kväll

2008-03-15 @ 17:56:25
URL: http://pyrobritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0