godafton + humor

har varit på en promenad, en seg dag....grått väder ute, regn.
ungarna som är rastlösa och töliga.

undrar om det går att köpa skrattpiller, ibland skulle det behövas.
nej jag kör med roliga historier, istället.

Så kan det gå

En läcker blondin vinkar till mannen, han tycker att han känner igen henne.
- Känner jag dig frågar han.
Hon svarar:
- Om jag inte tar fel så är du far till ett av mina barn.
Han börjar fundera på den enda gången han varit otrogen och säger:
- Shit! Är du strippan som jag "satte på" på biljardbordet på min svensexa medans kompisarna såg på, och din väninna piskade mig med våt selleri och stoppade upp en gurka i rumpan på mig???
Hon svarade:
- Nej, jag är din sons klassföreståndarinna...
http://www.humorbrevet.se/

ja nu säger jag alltså.....hmmmm, så det kan gå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0