varmt

vi har vårat sovrum precis under taket, så inatt har det varit som en bastu där.
även om vi har en takfläkt, så har det inte inte blivit bättre.
det betyder att jag har inte sovit gott inatt.
vaknade med lite huvudvärk, yippie....

igår kväll när jag skulle vattna mina blommor ute, fick det gå jättesnabbt.
jag blev attackerad av mygg, är det inte mycke mygg i år???
jag kliade sönder några myggbett under natten, usch....



doftar gott av syrén, gör det när jag går förbi min stora syrénbuske.....
då kommer minnen från min skolavslutning som barn......

"den blomstertid nu kommer, med
lust och fägring stor.....
nu nalkas ljuva sommarn.........

den fina melodin har väl alla sjungit på sin skolavslutning

Kommentarer
Postat av: Caroline

Här har vi inga mygg. Vi har knött.

Jag vet att det är svårt att sova på natten. Jag sover inte heller men det blev bättre av att vi satte in myggnät så att vi kan ha fönstret öppet.

Prova det.

KRAM

2008-06-02 @ 09:43:44
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Ammi

Här borta hos oss har vi också fruktansvärt med mygg, man kan ju inte vistas ute! men det är ju så här varje år...och sova..nej hujedamej vad varmt det var och är, jag tog en snabb iskall dusch sista vändan vid 24 tiden i natt!

ha det gött

2008-06-02 @ 20:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0