varmt

var det, när jag klippte gräsmattan idag.
jag fick gå in och ta mej vatten flera gånger, sedan körde jag med trimmern.
vad gör man inte för sveriges nationaldag.
jag tror inte man ska dra gräsklipparen på den dagen.

robert gick inte och la sej, när han kom hem från nattvandringen, klocan 5 kom han hem.
så han måste vara jättetrött, han får lägga sej tidigare ikväll.
de gick omkring i jättemånga timmar, från klockan 1 -5 och lyssnade på nattens ljud.
han hörde ugglor som hoade, han sa att det var lite kusligt att gå runt i helt andra
ljud, mot vad man hör på dagen, det var nog säkert spännande.

hur ska ni fira morgondagen ????



fler blommor från grannens trädgård


Kommentarer
Postat av: Mia

Vill bara önska dig en trevlig helg! Ta det lugnt i värmen... L

2008-06-05 @ 19:56:10
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Grannen

Jag är såååå imponerad av dina foton, att du har en bra kamera vet jag men det behövs en duktig fotograf ändå. Tusen tack :)

2008-06-05 @ 20:05:33
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig det var lite väl varmt att hålla på att klippa gräsmattan.

Kanske är bättre att göra på kvällen.

Ja, alla ljud är annorlunda på natten, och kan tänka mig att det var spännande.

Kommer ihåg somrarna i Nora / Nordingrå i Ångermanland, de mysiga nätterna där ,när vi bodde i Torpet och så nära naturen.

Ha det så gott.

2008-06-05 @ 22:56:45
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0