varför???

är det så här????

när våra barn inte är hemma, och man har möjlighet att sova hela
förmiddagen, men det förstår inte min kropp....
klockan 8 på morgonen var jag uppe.
jag kunde inte sova, fast jag är trött.

då blir man sur på sej själv......

ungarna dyker upp vid lunch, då är det slut på friden,.

idag fyller lennarts syster år, lennart ska dit och fira henne, robert stannar hemma
med mej, för han tycker att det är tråkigt, och det blir ytterst jobbigt att höra honom, när
han säger, -när ska vi åka hem, flera gånger....

vädret är kanon idag med, det är nog många som är till en
badplats och doppar sej nu :)  har ni gjort det ???



min fina azalea, den är så vacker, när den blommar...


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Jag märker själv att det är svårare att sova nu och att sova längre på morgonen nu när det blivit så varmt.

Det är väl ljuset och värmen som gör det.

På vintern kan jag sova nästan så länge som helst på morgonen.

Fin bild på Azalean !

Kram

2008-06-01 @ 13:42:10
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Weronica

Visst är det lustigt att man inte orkar sova när man är barnledig!



Här har vi inte badat idag... Jag har haft Dunnis-party =)



Kram

2008-06-01 @ 18:56:04
URL: http://www.werali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0