trötter

idag har vi plockat isär lekstugan, amanda ville inte ha den mer. och då tyckte jag att då ska den bort, jag ska köpa ett växthus och sätta upp där istället. amanda gillar att sätta frön och se att det växer, det får man uppmuntra jag själv tycker åxå det är kul.  jag har dåli tålamod nu.

men vad kan man ha i ett växthus inte bara tomater och gurkplantor.jag ska testa med en liten vinstock........det ska bli så roligt, hoppas att jag får upp den, nu i sommar.

jag har börjat med att städa i köksskåpen, rensar bort de saker som tar plats och som man inte använder....det är ju en del saker som man ska ha, bara..... kan inte förstå detta fenomen = )          det underliga är väl att, skulle jag kasta något, så behöver man det sedan.

men nu har jag sand i mina ögon, ska krypa i kojs snart........imorgon vill jag ha sovmorgon, men det blir det väl inte, som
vanligt........



nu ligger lekstugan i en hög, ska slängas nu till veckan....


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken gullig lekstuga! L

Men barnen växer och intressena ändrar sig, kul med växthus då...

Ha det fortsatt gott!

2008-06-22 @ 09:56:05
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! ett växthus vill jag ha,kanske att det kan bli ett nästa år. Vill ju ha ett inglasat ute rum också :-) kan ju ine få allt,måste välja.

Lycka till med ditt växthus.

Kram Anna-Carin

2008-06-22 @ 17:09:12
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Inger Maryissa

Vilken söt liten lekstuga !

Men det är nog så att när barnen blir större så tröttnar de på vissar saker.

Låter mysigt att skaffa ett växthus, och som även hon gillar att pyssla med.

Ha det så gott.

Kram



2008-06-22 @ 22:27:03
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0