svenska flaggans dag.

det finns en låt om svenska flaggans dag, jag hittade ingen annan , om inte ni vet.

här har ni texten till.

traste lindens kvintett  som gruppen heter,    har ni hört den ??? passar väldigt
bra in i dag.

svenska flaggans dag

Jag tar bussen in till stan
nya byxor, nya skor
Lite full. luktar gott
går förbi där du bor
Jag fick en hundring utav mamma
för jag inte skulle stanna
Hon har en vän på besök
hennes sista försök

Det är svenska flaggans dag
å den enda som sjunger det är jag

Vi skulle mötas vid station
sådär en kvart över tre
Nu har jag väntat i en timma
du får inte var med
Så jag tar en promenad
i nya byxor, nya skor
lite full, luktar gott
går förbi där du bor

Det är svenska flaggans dag



en fin bil som jag fotade under promenaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0