stormen

är äntligen över.
jag trodde att mina blommor skulle flyga iväg, stackars dom, hoppas att
de klarade av rotryckarn...

idag har berthold och bertil namnsdag.....    berthold kan det inte vara så många som heter, känner ni nån???

Berthold har använts sedan 1200-talet i Sverige. Namnet är tyskt och skapat av ord som betyder ljus och härskare.
bertil Namnet är ursprungligen tyskt, den forntyska varianten är Bertilo som var en diminutivform av Barthold, som betyder ljusets härskare.

citat
Försök att göra någon glad varje dag, om det så bara är dig själv.
//
Okänd

det citatet låter bra, tycker jag, idag ska jag göra mej själv glad........ ;)

nu är det full fart för de mammor och pappor som har barn som tar studenten, imorgon.
mycket som ska ordnas mat och gäster och presenter.......och studentplakat.
studentplakat det har vi gjort en del nu, på mitt jobb.


Fantasy

Fantasy - Glitter Graphics


Glitter Graphics for Orkut, Myspace, Friendster

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins: kafferep

Hej på dig! vilken fin älva.



Ha en bra dag // Anna-Carin

2008-06-11 @ 08:37:55
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Nickan

Vi hade studenten i torsdagens här uppe! Imorgon och på fredag är det F-9:an som får sommarlov! Mycket bra att dela så man hinner båda om man har barn både i grundskolan och gymnasiet! Annars regnar det för andra dagen och blåser till och från rätt mycket! Ha dè

2008-06-11 @ 13:13:20
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Anna

Berthold... ja faktiskt vet jag en man som heter så här i staden. Men det är oxå den ende... inte vanligt alls.. ja vad härligt det är med alla glada studenter.

2008-06-11 @ 19:22:53
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0