storm ute

känns det som....då passar jag på att grejja lite inomhus, man
blir lätt efter, när det är för varmt och fint ute.
det har inte kommit ett enda regndroppe, jag tycker att det behövs nu, det är för torrt i naturen nu.
men det är nog bara jag som önskar det.

och bara 3 dagar till sommarlovet, ungarna räknar.........och jag med, viskar jag ; )

idag firar vi boris och svante som har namnsdag.

Boris är en rysk sammandragning av Borislav som kommer från orden strid och berömd.
Svante är en svensk förkortning av det vendiska namnet Svantepolk där den första delen betyder helig.

citat
Livet är som ett timglas. Man måste vända det upp och ned lite då och då.
// Loesje

mitt liv är som ett timglas, jag tycker att den är upp och ner allt för ofta, undrar vad som händer
om jag inte vänder......

hoppas att ni har haft en bra dag...bland alla retrogrejjerna....



här har vi jordgubbar på gång, väntar på att få skörda mina bär :)

Kommentarer
Postat av: Ulla

Blåser gör det här med. Men inte en droppe regn. Vad härligt med sommarlov!

2008-06-10 @ 19:17:28
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0