sömnlös natt :(

usch, att vakna efter en natt, som man inte har sovit så mycket.
igår hade jag huvudvärk hela dagen, tog värktabletter, det hjälpte inte.
på kvällen igår var jag lite illamående med.

idag känner jag av illamåendet,och lite lätt huvudvärk, jag undrar om det inte är
värmen som tär på mej. eller så är det nåt annat på gång.

jag får väl campa i källare i tvättstugan idag, det är svalare där åxå, även om jag
måste stryka kläder.....

idag har eivor och majvor namnsdag...... grattis till er....

Eivor är ett norskt namn som möjligen kan betyda klok gåva.
Majvor är ett nybildat namn som först användes år 1910, det var då populärt att bilda nya namn där Maj kombinerades med en gammal nordisk namndel. Detta resulterade i namn som Majhild, Majny och Majborg.


Fantasy

Fantasy - Glitter Graphics


Glitter Graphics for Orkut, Myspace, Friendster

Kommentarer
Postat av: Nickan

Nu är värmen över för våran del. Kommer ner kall luft från norr, så i natt/morgon blir det bara typ +8-13. Det kan vara skönt några dagar, för jag är ingen som helt älskar när det är för varmt, sliter lite ont både natt och dag! Kan vara roligt om det är någorlunda på fredag när det är skolavslutning! Ha dè i värmen, ni har väl någon dag till!//Annika

2008-06-08 @ 13:36:18
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0