packardag

idag var mina barn uppskrämda, vi satt på altanen och åt frukost.
och hörde på åskan när den mullrade, den var allt nära några gånger.
amandas ögon var stora som tefat......

och jag sa att nu är oscar (åskan)  på besök, för när amanda var liten så sa hon oscar.
och det regnade rejält. det kunde behövas, för grönskans skull.

jag skulle ta ut grannkatterna som jag har hand om, för grannarna är borta på semester.
de var på väg ut, när åskan mullrade, de tvärvände och sprang in......så jag ska ta ut dom, nu
när det har lagt sej.

idag ska jag packa, för imorgon bär det av till göteborg, vi kommer hem på torsdag.
lisseberg i 2 dagar, det ni......... och ingen dator, så jag tar bloggsemester i några dagar.
hur ska jag klara det ;)



allt blir upp och ner på lisseberg.........skrik och skratt......och snurrig.

Kommentarer
Postat av: Weronica

Ja fy vad det åskade! Hade till och med strömavbrott i en timme här. Alice var livrädd och jag fick inte gå en milimeter ifrån henne =)



Ha det så trevligt i Göteborg!



Kram

2008-06-16 @ 11:30:54
URL: http://www.werali.se
Postat av: Anna

Men vad kul.. Liseberg är ju så härligt att gå på. Även om man inte åker en massa attraktioner så är det kul ändå.Men du är kanske så där vild av dig så du tar Balder o dom andra.. Ha det..

2008-06-16 @ 18:02:29
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Nickan

Trevlig resa! Göteborg brukar alltid vara bra! Själv är jag rätt klen på att åka några karuseller överhuvudtaget! Ha dè

2008-06-16 @ 21:02:16
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0