ösregnar

vilket vackert väder vi har nu, ösregnar, hoppas att det ger sej....
nu kan man inte skicka ut ungarna ens och de är rastlösa och bråkar med
varandra....och jag försöker att få något gjort i denna röra, usch......

idag ska jag städa färdigt de köksskåpena jag har kvar, så är köket klart, sedan
är det bara att at nästa rum........man känner sej som en evighetsmaskin, det går
runt, runt......

citat
Varje ålder har sina fördelar, man upptäcker det bara för sent.
// Joseph Joubert

så sant, så sant........=)



bildbevis på ösregn.....

Kommentarer
Postat av: P

Ohh redan full rulle!!!Hehe..mina sover ännu!!O faktiskt har vi sol idag...skicka ner dem till mej!! hehe må gott !

2008-06-23 @ 09:47:40
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! inget vidare väder här heller,här kommer det skurar.

Ha det bra /Anna-Carin

2008-06-23 @ 18:41:30
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0