nedräkning :)


nedräkning är det för mej och barnen...
fredag är det avslutning, för mina barn, sedan har vi sommarlov.
hela sommaren.
vi har tur med vårat företag att, det är så lungt under sommaren.
så hela familjen har sommarlov, med lite arbete då och då...

robert har avslutning i en kyrka inte så nära sin skola.
så när han hörde att vi skulle dit och vara med. då
satte han sej på tvären, och undrade varför vi ska va med, för det ville
han inte.
han sa att då skrattar de andra kompisarna, för vi skulle bli de
enda föräldrarna som skulle komma.
jättegenant......... vi får se hur vi gör :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ikväll imponeras jag över alla fina bloggar jag finner via lissens. Din är en i raden! Jag återkommer gärna!



Det här med att ungarna inte vill ha föräldrar med, det känner jag igen. Litet trist om det verkligen är så - kanske är det litet genant, men ändå uppskattat om ni kommer med!!??

2008-06-09 @ 20:05:39
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0