lugn fredag idag

fåglarna ville inte bli fotade idag, det var för varmt.
det är våran semesterkamera som är nyinköpt, som jag var ute
och testade,  och jag är inte kompis med den ännu.

här hos mej är det så varmt, vi ska ställa upp en bordsfläkt i sovrummet.
det är som en bastu där, har inte sovit ordentligt på flera nätter nu.

lite humor

En ung, söt universitetsstudent gick ner till sin lärares rum efter en lektion. Hon tittade runt i korridoren, smet snabbt in, stängde dörren och ställde sig på knä framför honom.
- Jag gör vad som helst för att bli godkänd på den här tentan, sa hon.
Därefter lutade hon sig fram och viskade i lärarens öra:
- Jag menar, vad som helst.
Han tittade ner på henne och svarade:
- Du menar att du gör vad som helst?
- Vad som helst.
- Skulle du kunna tänka dig att... studera?

http://www.humorbrevet.se/


jag fångade en trollslända, istället för en fågel...




Kommentarer
Postat av: Maria

Det är jättevarmt här också :-)

Vilken fin bild på trollsländan!

Önskar dig en riktigt trevlig helg!

2008-06-06 @ 18:35:58
URL: http://mariasfoto.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Vilken otroligt fint foto du har tagit på trollsländan.

Det var länge sedan jag såg en sådan i naturen, men jag bor ju lite annorlunda nu.

Men när jag växte upp och somrarna i Norrland, då såg vi dem, och tycket de var så spännande att titta på.

Ja, det har verkligen blivit varmt, och den varmaste kvällen hittills, åtminstone här, med fortfarande 20 plusgrader.

Jag älskar ljumma sommarkvällar.

Ha en fortsatt fin kväll.





2008-06-06 @ 22:16:01
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0