luften står still

inte en enda vindfläkt, är det ute.
jag har varit och tränat, det var så varmt, så jag tränade inte alla maskinerna.
jag ska ju dit imorgon med, så blev en slapparträning.

amanda har doppat sej i vänern idag.......barnen tyckte att det var jättehärligt, och svalkande.

dax för lite humor

Sex sexor vodka

En man kommer in på en bar och säger:
- Bartender, ge mig sex sexor vodka!
- Oj, du måste ha haft en jobbig dag, säger bartendern.
- Ja, jag har precis fått reda på att min bror är homosexuell, svarar mannen.
Dagen därpå kommer samma man in och gör exakt samma beställning. När bartendern frågar vad som har hänt får han svaret:
- Jag fick precis reda på att min yngre bror är homosexuell.
Tredje dagen i rad kommer samma man in och beställer sex sexor vodka.
Vid det här laget börjar bartendern undra vad som står på så han säger:
- Jösses! Är det ingen i din familj som gillar kvinnor?
- Jo, min fru.

www.humorbrevet.se



en mörkare gul blomma, av min azalea

Kommentarer
Postat av: soffie

här har vi badat i Sundsta tjärnet å det va skönt.

Så vacker den blomman är!

du är duktig som orkar iväg på träning,jag är alldeles för lat för det!

fniss den va bra!!!

2008-06-01 @ 21:48:18
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Nickan

Hostan har jag kvar! Fast nu är det värsta gjort! Två helger efter varandra med massor av jobb för klubben! Det har varit hur roligt som helst, men nu är vi helt slut jag & min kompis Anki! Hostan kanske ger med sig nu när allt blir lugnare! Jättefina bilder! Ha dè

2008-06-02 @ 00:32:53
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Ja, nog har det blivit varmt alltid.

När vädret ändras nuförtiden, så ändras det ordentligt ;-)

Kul historia...fick mig ett gott skratt :-D

Vilken så vacker bild på Azalean !

Ha en fin fortsatt dag.

2008-06-02 @ 16:12:00
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0