jordgubbstårta

hade barnen på önskelistan idag.

nu är det sommarlov, ungarna har bråkat med varandra i flera timmar, jag
vet inte vad det var med dom, så jag orkade inte
att åka och träna ens.
jag började att cykla iväg, 100 meter vände jag, jag hade ont i huvudet, efter all tjat på dom.
så det var ingen idé.

jag lade mej i soffan, och kollade på tv-n i stället, får en mamma göra så, det
hör inte till vanligheterna för mej.

imorgon ska jag sova, men jag kommer att vakna tidigt ändå, det är typiskt mej.
jag har gjort en enkel jordgubbstårta med lite smultron på åxå....
amanda tyckte att det skulle vara det.



jordgubbstårta med smultron

Kommentarer
Postat av: Nickan

Klart man får bli trött på sina barn! Mina slåss och retas varje dag och jag gnäller och tjatar för de ska sluta, men inte då! Då så ser jag på tv eller sitter vid datorn för att koppla bort dem en stund, annars orkar man inte! Vilken härlig tårta! Idag har inte det varit så mycket med aptiten, lilleman fick hög feber i går kväll så han är väldigt lugn. Ha dè

2008-06-13 @ 17:36:25
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Anna

Du en mamma får göra så...man måste tänka på sig själv ibland.M mmm jordgubbstårta... det är ju det bästa.

2008-06-13 @ 18:34:16
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ulla

Vissa dagar är bättre än andra, så såklart att mammor får göra som du gjorde. Imorgon ska jag få tårtaX3. Kompisarnas barn fyller år 10, 14 och 16 juni, så de slår ihop sitt vuxenkalas och då bjuds det alltid på tre tårtor. Ha en skön lördag!

2008-06-14 @ 05:51:54
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0