jobbat färdigt

nu känns det som om jag kan slappna av lite.
gick omkring med jacka på mej, på jobbet......jag var så frusen, och det småvärkte i
lederna, men nu känns det något bättre.

amanda ska snart hämtas från fritids......hon hade med en kasse, som hon skulle lägga
terminens arbete i.

igår, skulle ni ha hört henne när hon badade i badkaret.
hon lekte med barbiedockor, och dockorna pratade med varandra hörde jag.
tillslut var det inga fina ord de dockorna kunde, jag hörde håll käften flera gånger
i badrummet.
jag sa till amanda, men vad sa du amanda........... svärde jag, svarade amanda.
hon visste precis att det hon hade sagt inte var fint...... ungar säger jag.

idag har eskil namnsdag

eskil Namnet är sammansatt av orden gud och hjälm.

citat
Många lever med en så förbluffande rutin att det är svårt att tro att de lever för första gången.
// Stanislaw Jerzy Lec



wilma heter jag



Kommentarer
Postat av: Mia

Har ni också haft tråkigt väder? Å kallt...?

Nu får vi hoppas på sol och lite värme igen, så du slipper frysa!

2008-06-12 @ 18:08:13
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Ja, det har verkligen blivit "svalare" nu, men hoppas att sommarvärmen kommer tillbaka snart.

Men hörde i dag på TV att det var ett ganska normalt väder för den här tiden på året.

Det var ju en tröst i alla fall, att det inte är något onormalt, och vi kan fortfarande vänta och hoppas på sommaren.



Barn är då för roliga, de testar olika saker, och även ord som de vet att de inte är så fina.



Det var verkligen ett klurigt och tankeväckande citat du har här.

Och gulligt foto på vovven.



Ha det så gott.

2008-06-12 @ 22:01:31
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: soffie

Ja ungar kan då få ur sig alla möjliga ord utan att de vet vad det betyder.

Gosvovve där:O)

Hoppas vädret är fint imorrn för mina tonåringar som går ur 6an och 8an!

2008-06-12 @ 22:10:31
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anna

M mmm vilken söt liten Wilma.

2008-06-12 @ 22:41:34
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0