hjärnsläpp

i amandas rum, har jag sysslat med idag, hon har en tendens att dra ut allt, och
skulle hon städa så läggs det inte tillbaks där det ska ligga...
2 kassar fulla med skräp, smög jag bort....för hon får inte se, för då blir hon vansinnig....
hon ska ha allt tillbaka och det vill jag inte, hon har inte saknat något ännu =)

idag har min hjärna känts som smör.....jag skulle gå till ett annat rum, och göra något.
när jag kom dit så hade jag glömt vad jag skulle göra, jag blev rädd för mej själv.
jag fick gå tillbaks där jag började, då kom jag ihåg.....
det är nog åldern som tar ut sin rätt nu...   eller vad tror ni ??

ska snart lägga mej, imorgon ska jag grejja med kläder som ska ta med på
husvagnssemester...

Fantasy

Fantasy - Glitter Graphics


Glitter Graphics for Orkut, Myspace, Friendster

Kommentarer
Postat av: soffie

ja det gäller att passa sig när mamma är på städhumör:O)

hoppas du får ordning på packningen och att vädret blir bättre!!!

2008-06-27 @ 09:55:29
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag ljuger aldrig ja.

Hjärnsläpp får jag hoppas inte beror på åldern.

Jag går till ett rum jag också ibland och vet inte vad jag skulle göra när jag kommmer dit fast jag hade tänk på det för 1 minut sedan.

Åldern nja, jag är inte äldre än 23.

Kommer sakna din blogg dessa dagar.

KRAM och hälsa.

2008-06-27 @ 12:00:43
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Inger Maryissa

Vilken mysig fantasibild.

Jag älskar sådana bilder.

Ja, det där att städa i barnens rum är inte alltid lätt, de vill oftast ha allting kvar.

Det där med glömska känner jag också igen ;-)

Kanske har med åldern att göra, kanske inte... för jag vet yngre som det händer samma sak med.

Ha en bra fortsatt dag.

Kram

2008-06-27 @ 14:47:41
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0