robert namnsdag idag

idag är det jag som ska följa med amanda till
fotbolls skolan. klockan 10 börjar det.

sedan ska vi åka upp till deje och fira lennarts pappa som fyller
år idag.
och robert har namnsdag idag.

Robert är ett tyskt namn som bildats av ord som betyder ära och ljus.
Robin är ett engelskt smeknamn för Robert som ungefär betyder den ärorike.

grattis alla som heter robert och robin.

när man vaknar 7 på morgonen på en lördag, känns sådär, jag brukar kunna
få sova ca ett par timmar till, men ungarna vaknade nästan lika tidigt.

när fredagen var en ledig dag, så känns det konstigt, det är söndag för mej nu.
hjärnan blir lurad på dagarna nu ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppsan... tur att jag kikade in här, så jag fick veta att min brorson Robin har namnsdag idag. Tack för den informationen, ska gratta honom nu.

Ha dä!

2008-06-07 @ 19:49:09
URL: http://mariasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0