fredag kväll

nu har solen försvunnit, det blåser...får se vad det blir, lite
regn skulle sitta fint, så att all pollen och frömjöl regnar bort.
det luktar fräscht åxå efter en regnskur.

ett citat
Du får inte förlora tron på mänskligheten. Om några droppar i oceanen är smutsiga, så blir inte oceanen smutsig.
// Mahatma Gandhi


huvudvärken är det bättre med, men det känns som att det
är en förkylning på gång, retas lite i halsen när jag sväljer.

robert är färdig med avslutningskläder, amanda är det nästan klart,  jag
brukar ha klänningar redan i garderoben, som är till finare tillfällen.

man brukar få rabattkuponger från kappahl, men nu har jag inget, då
vill jag inte köpa något, för man får trots allt 25% när man har en kupong.
så då får det vara...

i torsdags satte vi upp våran pool, som vi har haft i 7 sommrar, den var värd
pengarna, nu när vi haft  så stor användning av den i så många år.


amanda och lennart monterar upp poolen här.



så nu är det bara att bada, och det gör amanda och en grannkompis nu, fast
solen inte är framme.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ja det skulle nog behövas en regnskur....men bara en...ja i den poolen plaskas det väl på varje dag...kram på er....

2008-06-08 @ 19:06:10
URL: http://ganilla.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Här har också solen försvunnit och de är molnigt, och det känns som det är åska i luften.

Jag brukar känna av det, genom att jag bl.a. får en speciell huvudvärk innan.

Men när åskan brakar loss.....ja, då mår jag prima ;-) Känner mig riktigt uppåt ;-)



Citatet du har här är så fint, och säger en hel del.



Hoppas du slipper råka ut för en förkylning, för det är inte roligt, och inte i den här värmen heller.



Ha en fin fortsatt kväll.

Kram

2008-06-08 @ 21:13:47
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0