ännu en dag

vaknade med trötta ögon idag......jag får nog boosta mej
med frukt och grönt idag, för att se om jag blir piggare.

på söndag drar vi iväg på husvagnssemester

vi ska först till high chaparall och vara där tills på tisdag.....vi ska åka via gränna
jag har varit där en gång , och det är så fint där, man måste ju visa barnen hur man
gör polkagrisar.
på tisdag fortsätter färden till skara sommarland, man hoppas att vädret är bra då med sol.
vi ska stanna till på borås djurpark tror vi...... på fredag kommer vi hem.

undrar om jag ska ta med sömntabletter, jag har en viss aning att det, kommer
att bli svårt att somna i en sillburk. jag skojar jag har aldrig testat sånna tabletter.



undrar om det kittlar i amandas mage, det är hon i rosa tröja...

Kommentarer
Postat av: A

Åk till Borås Djurpark! Dom har ju nyfödda jättesöta gepardungar i år. Eller turbokatter som vissa tydligen gillar att kalla dom. Haha.

2008-06-26 @ 14:59:41
URL: http://iloveboras.se
Postat av: Petra

Klart ni ska åka till Borås Djurpark, och ta med bakläder så kan ni plaska runt i utomhusbadet efteråt, som ligger i anslutning till djurparken. Kanske vinkar jag från min lägenhet om ni kliver upp på tians trampolin:-)

kan också tipsa om att vi har torsdagskvällar under sommaren med gratis uppträdande på torget i borås. Folkfest, och på torsdag är Amanda Jensen här, kan kanske tro att hon faller din Amanda i smaken...Jösses, jag låter som värsta turist PR- bruden:-)

Ha en fin sommar, och tack för en mysig blogg.

2008-06-27 @ 22:49:41
URL: http://petragregorson.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0