idag är jag en tvättbjörn =)

idag ska jag ta hand om tvätt som ska slängas in i maskinen, sedan har
jag en hög med strykkläder åxå.......det blir så när man har varit på semester, efterarbete.

igår var det ett riktigt brakväder det åskade och blixtrade hela tiden i en timma. jag gillar det, då
sitter jag på altanen och ser blixtrarna och räknar, så som man gjorde när man var liten.
självklart har jag stor respekt, det är inte kul när blixten slår i ner i något...

vi får se om det blir regn idag, det blåser ute idag, så det är väl risk för det.

bilden nedan har jag fotat i borås djurpark...... tvättbjörnar.


så göra vi när vi tvättar våra kläder, tvättar våra kläder, tvättar våra kläder,
tidigt en söndagsmorgon...........tjoflöjt....

Kommentarer
Postat av: pixi

hej!Nä jag tycker inte de e svåra att göra men jag får värk efter ett tag o då lider inte jag av någon handsjukdom ,men pausa ofta så kan det nog gå alldeles utmärkt !! Krya på dej när det gäller händerna..kram =)

2008-07-06 @ 14:34:30
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com
Postat av: Inger Maryissa

Vilken söt bild på tvättbjörnarna ;-)

Förra natten verkade det ha kommit en del regn här,och jag antar även åska, eftersom temperaturen sjunkit ganska rejält till bara 16 plusgrader.

Jag tycker också det är roligt med åska, speciellt på natten.

När jag föddes på midsomaraftons-natten så berättade mamma att det var ett ordentligt åskväder, så det är kanske därför jag gilla åska ;-)

När jag var liten satt jag också och räknade blixtrarna, för att veta hur långt bort åskan var.

Ha en bra fortsatt dag.

Kram

2008-07-06 @ 15:23:43
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tänkte bara höra när ni kommer till oss.

Emil och vi väntar.

KRAM

2008-07-06 @ 21:29:52
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Mia

Vad kul med tvättbjörnar här. I boken jag tipsade om igår på min blogg fanns tvättbjörnar med på ett hörn... :-)

2008-07-07 @ 07:29:39
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0