godnatt

nu har jag förändrat min hårfärg.
jag har gjort ljusa slingor i mitt hår i ett antal år, men nu var jag måttligt nöjd med utväxten.
därför så färgade jag det åt det brunare hållet.....så nu kommer alla att märka, att
jag har varit till frissan.
det har ingen gjort förrut.

det känns ovanligt....men mitt hår känns mjukare, nu än när jag gör
ljusa slingor.

här kommer lite bilder från stockholm när lennart och robert var där.


långt där borta ser jag globen.


gröna lunds berg och dalbana


och här har vi anders lundin, när han delar ut lite bullar....

nu ska jag lägga mej och sova....godnatt med er alla

Kommentarer
Postat av: Nickan

var de på Allsången? skönt att vara hos frissan! Jag längtar! Ska gå dit om någon vecka! Ha dé

2008-07-23 @ 00:39:55
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Fina bilder härifrån Stockholm.

Det var länge sedan jag var på Gröna Lund och kan tänka mig att det ser lite annorlunda ut nu, och annorlunda grejer att åka i.

Ha en fin fortsatt kväll.

2008-07-23 @ 19:00:50
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0