blandat väder

är det idag, sol och regn om vartannat....amanda är nu hos farmor och farfar, hon
ska sova där i några nätter..... och imorgon åker lennart och robert
till stockholm, det betyder att jag kommer att bli helt ensam i ett par dagar......hmmm.....
det känns konstigt, det var inte igår det hände.....

jag blir inte sysslolös......det finns alltid något att göra i mitt hus.

citat
För en generation sedan behövde människor vila efter avslutad arbetsdag. Nu behöver de motion.

undrar vad citatet, menar..........jobbade de mer, för en generation sedan, så att de behövde vila, och
att våran generation sitter för mycket på våran rumpor ????   vad tror ni???

tänkvärt är det, för nu är det mycket dator och tv-sittande......i varje hus. och nästa generation, våra barn
har tv-spel, datorspel.....man får inte glömma msn.....nu behöver inte ungdommarna träffa
varandra mer.....bara att chatta i sitt rum.....hmmmm, det citatet var nog inte så dum.



Myspace Graphics- At Myspacejunks.com


Kommentarer
Postat av: soffie

Å så tänkvärt citat å ängeln är ju bara för vacker.

knepigt att vara helt själv det va längesen jag va.

här har jag förbjudit min äldsta son att ha dator eller tvspelet på under dagen,hmmm hur blev då resultatet jo han sitter halva nätterna istället.

inte bra det heller men hur tusan gör man för att få ut ungarna!!!

må gott och njut lite av din ensamhet!!!



2008-07-13 @ 22:26:10
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Nickan

Det låter toppen att få rå om sig själv ett par dagar vilken hit! Nu har även min man semester, huvva då blir det jobbigt! Han ska göra något heeeela tiden, själv gillar jag och softa lite och må gott. Det går nog bra det har ju gjort det i 19 semestrar förut så. Ha dè

2008-07-13 @ 23:45:37
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Mia

Jo, de fick naturlig träning i sitt vardagsliv förr. Vi är gjorda för att röra oss, fler o fler arbeten blir stillasittande...



Jag hoppas du får mycket gjort och även kan njuta av din ensamhet...

2008-07-14 @ 06:11:30
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0