äntligen

hemma igen, nu har jag rest färdigt för i år... vädret har varit toppen.
och jag har en massa bilder i kameran nu.

en sak ska jag lova mej, jag ska aldrig på husvagnssemester igen.....
robert och amanda har bråkat konstant hela tiden, värre än när man är hemma, väldigt
knäckande.
sedan sover man urkasst, det var det jag visste, annars har allt varit bra.
jag kommer att visa bilder i några dagar =)

nu ska jag vila mej i några dagar, imorgon fyller jag visst år, men jag förtränger det , vi är 3 i familjen
som fyller i juli, så de får fira mej i slutet på månaden, imorgon ska jag vila mej.
det är ju min dag, så det har jag rätt till, tycker jag.

gränna var vi till på våran tur, så här bjuder jag på det som gränna har att erbjuda
när vi var där........mums med godis



polkagrisstänger i alla smaker



de strutarna med mjuka kolor i var supergoda...


Kommentarer
Postat av: Werali

Välkommen hem =)



Hoppas du får en fin födelsedag imorgon! Jag fyllde år igår =)



Kraaaam

2008-07-04 @ 20:23:45
URL: http://www.werali.se
Postat av: Mia

Grattis i förskott till dig, men vad synd att det motsvarade dina förväntningar, för det gjorde det ju, på sätt o vis... :/

2008-07-04 @ 21:28:07
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Skönt att ni fick fint väder på er semester.

Men trist att det blev lite besvärligt med ungarnas bråk och obekvämt att sova.

Synd att behöva vila sig efter semestern ;-)

Men så kan det tyvärr bli...



Säger GRATTIS i förskott på din födelsedag imorgon, ifall jag skulle glömma.

Och ja, eftersom det är din dag så har du absolut rätt att vila dig och göra som du vill.



Kul med godiset och polkagrisarna från Gränna, då jag minns skolresor dit. ( jag är uppväxt i Linköping )



Ha det så gott.

Kram



2008-07-04 @ 21:39:08
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Caroline

Välkommen hem.

Ja visst visa mig godisbilder du. Mig biter det inte på för jag har hållit mig borta från allt sött i en och en halv vecka. Denna vecka har jag levt på sallad till lunch och middag.

Känns faktiskt på mina kläder:).

Grattis i förskott syster yster. Jag ska ut på sjön med båten imorrn så jag grattar dig nu.

Du får ha en jättebra dag imorgon.

KRAM



PS. Jag har glömmt bort. Är det jämnt du fyller imorgon? PINSAMT att inte minnas. DS

2008-07-04 @ 22:39:05
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0