tjejsnack vecka 1 "har du någonsin..."


Vecka 1/08
Har du någonsin...
  • Dejtat en av dina bästa kompisar? Berätta lite, hur gick det?

           nej, har aldrig.

  • Blivit arresterad? Berätta lite?

            aldrig, blivit.

  • Sagt att du älskar någon utan att mena det? Berätta lite!

             har aldrig sagt, utan att mena.

  • Haft ett one night stand? Berätta lite?

             vad tråkig jag måste vara, nej här med.

  • Busringt till någon, vem och varför?

           nu är jag ännu tråkigare, aldrig.

http://mlilja.net/tjejsnack

oj, vilken trist person jag är, känner mej oxå efter de här frågorna.

om jag skulle ändra på mej, vilken av punkterna tycker ni att jag ska testa???

godnatt.


Kommentarer
Postat av: Ulla

Du behöver inte känna dig som en tråkig person. Det var en konstig lista, om jag får säga vad jag tycker. Ha en go dag!

2008-01-09 @ 07:00:38
Postat av: Mia

Inte är du tråkig för att du inte har gjort nåt sånt!! Tror du kan vara stolt istället... ;-)

2008-01-09 @ 08:59:11
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0