tillbaks till livet

verkar det som om jag är nu, har gjort hempizza, det är gott.
man äter inte lika mycket, än när man köper från pizzerian.
men jag brukar alltid ta barnpizza, man blir lagomt mätt då.

nu sitter amanda och målar med vattenfärg, visar konstverkena sedan, när hon är klar.

och jag har varit så duktig, jag har bakat vaniljmuffins.

sedan har jag städat hos sköldpaddorna, de har skräpat till det ordentligt.
så nu badar dom, i en stor plastbalja.

här har vi valles vaniljmuffins, de andra i familjen sa att de var jättegoda.

image182

Kommentarer
Postat av: Zack

MUMSFFINS, det skulle sitta gött med mitt kaffe ;)

Kan du , hm inte posta några vet jag? Nej, jag för väl kopiera klistra in skriva ut, klippa ut och sen doppa
i kaffe!? Enklast kanske att baka själv, fast först måste jag repa mig :)

Trevlig helg Marie.

Tc.

2008-01-04 @ 18:52:50
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: Christel

Hemgjord pizza är helt klart bäst, mmmm

2008-01-04 @ 21:19:30
Postat av: Christina

Ooooh! vad sugen jag blev kan du inte skicka över en? Leeeeer. Ha det gott kram.

2008-01-04 @ 21:28:23
URL: http://mammastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0