skräpmat,mums : )

ajdå, där rök nyårslöftet, så det small om det, jag har ätit skräpmat idag.
fiskmenyn på burger king, fy på mej.

mums det var gott, idag sitter det en smådjävul på ena axeln, och viskar vad jag ska göra.
på andra sitter det en liten snäll ängel, som säger, nej marie, inte bra, så får man inte göra, det
får man inte äta.

lilldjävulen, är inte så trevlig heller, jodå, marie, du lever bara en gång, njut av livet, ät
burger king, sitt på rumpan hela dagen framför datorn och blogga, tills fingrarna blöder.

känner ni igen detta ???

ja,vad säger man, jag lyssnade på lilldjävulen idag, imorgon ska den lilla snälla
ängeln få en liten chans, tror jag, hehe.


Kommentarer
Postat av: Mia

Äsch! Man måste få ge efter ibland för sina lustar ;-)

2008-01-06 @ 17:25:53
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0