lilla emil, äntligen hemma

nu har emil kommit hem, det har varit en lyckosam operation.

emil  klicka in på min systersons blogg.

emil är min systerson, som är ett år.
han fick en stor hjärnblödning, när han föddes.
4 månader senare fick konstaterade de att emil har vattenskalle, han måste operera in en shunt, i hjärnan
och en slang som går från hjärnan, under huden, till magen.
så att vätska som blir i hjärnan ska rinna bort.

nu har de opererat honom igen, på grund av att, shunten slammade igen.

min syster har  uppdaterat emils blogg, med bilder, så får ni se
hur hans sjukhusvistelse i uppsala har varit, lämna gärna en kommentar
till emil, som har varit sååå duktig.

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Du har alldeles rätt, man behöver påminnas och inte ta förgivet. Saken är bara den att jag klarar minde sånt sedan jag blev mamma.
Vad skönt att han har fått komma hem. Ska titta in där senare.
Vad blir det för vitt ikväll då?

Ängeln

2008-01-11 @ 17:21:44
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0