gratis, eller???

håller på att städar ännu, men ungarna ska ha hjälp, ibland.
snart blir det dax att tänka på mat lagning.

robert ska visst laga mat, han har valt biff stroganoff.
han tycker visst att det är roligt att laga mat, han ska bli kock, när han blir stor.

här är en länk

www.SuperGratis.se/?r=28862

som jag är inne på ibland, försöker att samla poäng till biobiljetter.
jag vinner aldrig annars.

jag ska kolla om detta är så gratis som det låter.

vad tror ni??

det är kul att få något gratis ibland, så jag kämpar på.
kul sida i allafall.

nu ska jag tillbaka till min dammiga vind, hehe. CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej på dig! jag kikade in på sidan som hastigast,ska läsa mer nogrant efter maten.Det är säkert inte så enkelt som det låter.Fin bild på Marilyn Monroe.
Ha en bra Lördag/Anna-Carin

2008-01-26 @ 15:28:38
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0