GODMORGON ALLA

nu har jag haft en lyx, att få sova ut i några dagar, det är först idag som jag
vaknade klockan 10 mer utvilad, så jag håller på att komma ikapp med sömnbristen.

jag ringde reumatalogen, för att höra om dom fått lungröntgen.
de hade fått kopian, allt såg bra ut, ingen vätska i lungorna, och hjärtat var normalstor.
skönt att få det svaret, får se hur länge det tar för vc att leverera det svaret.

har fått en tid hos reumatalogen nu i januari.

nästa vecka ska jag till örondoktorn, han ska kolla om jag kan operera mitt öra.
jag har sjukdommen otoscleros, så min hörsel är inte bra.
med operation kan jag få mycket bättre hörsel.

nu väntar jag på att höra något från emil, hur det har gått för honom, inatt.
tänker på honom hela tiden.

och min hosta och revbenen är på bättringsvägar.
lonely angel

Kommentarer
Postat av: Mia

Det var goda besked... hoppas du får goda nyheter om Emil också!

2008-01-04 @ 12:21:34
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Ammi

GÖTT att höra!!
jag ska också till reumat. i slutet av januari.
kram

2008-01-04 @ 14:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0