GODMORGON ALLA

har inte sovit många timmar i soffan, haft några hostattacker.
fy fan vilket helvete, jag svettas när jag ska hosta, för det tar emot och gör ont.
så jag har dansat med djävulen inatt, jag får ha han i mitt sällskap i några veckor verkar
det som.

jag får passa mej så att det inte växer ut horn i skallen på mej.
för nu är jag inte på topp.
ni kanske tycker synd om min man och barnen nu.

Olika sorters fylla

Askungen-fylla
Du kommer hem och har tappat en sko och kläderna hänger i trasor.

Törnrosa-fylla
Du slocknar i hundra år.

Snövit-fylla
Du vaknar upp med sju främmande män i sängen.

Lilla Sjöjungfrun-fylla
Dina fötter klibbar ihop och luktar fisk.

Lilla Rödluvan-fylla
Du vaknar upp med mormor i samma säng.

Kejsarens nya kläder-fylla:
Du vaknar helt naken i rännstenen och upptäcker en pekande folksamling.

Fula Ankungen-fylla:
Du vaknar upp med en äkta hälft - men det är inte din. Den här är snyggare.

Nalle Puh-fylla:
Din buk har svällt till dubbel storlek och din mun är kladdig.

Stålmannen-fylla:
Din kropp är både röd och blå, och folks viskningar låter som höga skrik.

Joakim von Anka-fylla:
Du vaknar och har en stor hög med pengar men inga byxor.

Musse Pigg-fylla:
Dina öron är svullna och du har dina vita handskar, men av fracken syns inte ett spår.

Hans och Greta-fylla:
Du kan lätt hitta till toaletten genom att följa spåret av nattens uppkastningar.

Pippi Långstrump-fylla:
Du vaknar mellan en häst och en apa och finner väskan full med pengar.

Stora Stygga Vargen-fylla:
Du har så taskig andedräkt att du kan blåsa omkull ett hus.

Bambi-fylla:
Dina ben vägrar lyda dig och ditt huvud känns stort som en badboll.

Attila-fylla:
Du lämnar kaos och förödelse där du drar fram.

Hitler-fylla:
Du slocknar i en bunker.

Christoffer Columbus-fylla:
Du vet inte vart du är på väg, inte var du är när du kommer fram, men hela kalaset bekostas av staten.

Tarzan-fylla:
Du vaknar halvnaken i skogen och undrar varför du är så hes.

Y2K-fylla:
Din hjärna fungerar inte och din tankeverksamhet är totalnollad så du börjar om från igår.

Microsoft-fylla:
De flesta av dina kroppsfunktioner krånglar och du vet att du inte hinner fixa till dig innan svärmor kommer, men du vägrar erkänna att det är ett problem.

www.humorbrevet.se


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha! Ha!

2008-01-01 @ 10:23:00
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Låter inte som någon vidare förkylning du råkat ut för.Hoppas den ger sig snart.
Gott nytt år på dig och din familj.
Kram Anna-Carin

2008-01-01 @ 12:45:31
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Mia

Säger bara....BAMBI
God fortsättning på det nya året! ;-)

2008-01-01 @ 18:56:28
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: johanna

haha:P kul:)

2008-01-02 @ 19:40:51
URL: http://johannanilzzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0