bara sport

bara sport, bara massor utav sport, och det är hockey, hockey.
jag hatar sport.

det blir så segt, framför tv-n, tycker jag.
undrar om det finns något annat att se på sedan.

jag har ringt till syrran men de svarar inte, så jag försöker imorgon igen.
det kan vara så att emil sover.
caroline varnade mej att de skulle antagligen dra ur telefonen.

ska snart lägga amanda, då blir det väsen, för hon är inte trött.

lite humor.

En sjöman möter en pirat.

En sjöman möter en pirat på en bar. Sjömannen noterar att piraten har både träben, armkrok och en svart lapp över ena ögat.
- Hur fick du träbenet?, frågar sjömannen.
Jag blev iknuffad i vattnet bland en massa hajar, och när mina män drog upp mig hög ena hajen av mig benet.
- Wow, utbrister sjömannen. Hur fick du armkroken?
- Jo, det var så här, svarar sjömannen. En av mina fiender högg av den under en batalj på sjön.
- Otroligt, svarar sjömannen. Och den svarta lappen?
- En fiskmås sket mig i ögat, svarar piraten.
- Förlorade du synen på grund av en måsskit, utbrister sjömannen förvånat.
- Nej, men det var min första dag med armkroken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0