baddax

ungarna har drivit mej till vansinne, när de inte vet vad de ska göra, då
är det läge att retas, och bråka med varandra, varför.
helst ska de stå bredvid mej, så i grund och botten så är det mej
de, retas med.

nu har jag kastat ut dom i snön, så får de bråka av sej ute.
då kanske de är trötta sedan, när de ska lägga sej, önsketänkande, jag vet.

nu ska jag ta mej ett varmt bad, och läsa en bok, avslappnande.

vad ska ni göra ikväll ???

ringde till syrran, men de svarade inte, så de kan ha besök av sköterskor, eller dragit ur telefonen.
ifall emil, låg och sov, testar lite senare.
Funny Pictures
Funny Videos

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej på dig! Jag ska ut och jobba.
Kram på dig / Anna-Carin

2008-01-05 @ 18:39:06
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0