arbetsdag 1

sitter på jobbet, det är inte så mycket att göra,

ungarna är i skolan.
inatt hostade jag lite mer, jag blir så trött på detta.
och ont i revbenen, får börja ta värktabletter igen.

jag är livrädd att jag ska hosta upp skadan igen, det vill jag inte.

morgonhumor.

Då en avläsare ringde på hyreslägenheten öppnades dörren av en ung dam, som endast var iförd ett tunt nattlinne. Mannen hade svårt att slita blicken från den läckra uppenbarelsen, men han harklade sig och sa:
- God morgon, min sköna, jag är från elverket och kommer för att läsa av er mätarställning.
- Hur kan jag vara säker på det? Frågade damen. Hur kan jag veta att ni inte är en våldtäktsman, som tänker utnyttja en ensam försvarslös hustru, som måste vara alldeles ensam ända tills mannen kommer från jobbet efter klockan fem?

giraffer, tycker jag är så söta.

Funny Pictures
Funny Videos

Kommentarer
Postat av: Christina

Söt och kärleksfull bild.
Ha en bra dag, kram

2008-01-08 @ 10:38:49
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: Fridah

**ooh, det hoppas jag verkligen också. :) kramar

2008-01-08 @ 11:02:06
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0