amanda hörseltest.

sitter på jobbet. ska snart äta lite lunch.
lennart har åkt med amanda till, sjukhuset.
hon ska göra hörseltest, och träffa en doktor.
hon har haft vätska bakom trumhinnorna, så vi får se om det blir att operera
in rör i öronen.

annars ska jag ta det lugnt, efter jobbet, städa bort mer skräp från vinden.
har fått slängt en hel del, för lennart.
man får passa på, då.

www.SuperGratis.se/?r=28862

nu har jag 45 poäng på supergratis, hehe.
går långsamt, men säkert.
en kul grej bara.

Flickvän på distans

En amerikansk soldat som låg stationerad i Afghanistan fick nyligen ett brev från sin flickvän hemma i staterna.

I brevet stod följande:

"Kära Raymond
Jag är ledsen, men jag vill inte fortsätta vårt förhållande. Avståndet mellan oss är för stort. Dessutom måste jag erkänna att jag varit otrogen mot dig två gånger sedan du for så det är lika bra att det är slut. - Sorry. PS. Kan du vara snäll och skicka tillbaka fotot jag gav dig.."
Hejdå /Wendy

Soldaten, som såg lite tagen ut, gick runt bland sina kamrater Och samlade in alla bilder han kunde få tag på, på flickvänner, systrar, kusiner, ex, fastrar och mostrar... Tillsammans med bilden på Wendy la han alla fotona i ett kuvert. Tillsammans blev det 57 bilder. Han la med en ett meddelande...

"Kära Wendy
Jag är ledsen, men jag har glömt vem du är.
Var snäll och plocka ut din bild och skicka tillbaka resten...
Ciao
Raymond"


Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej det va bra historia ha ha

2008-01-28 @ 13:59:48
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Ängeln

Där fick hon så han teg!! Ha ha
Hur gick det med dottern och öronen sen?
Hoppas allt är bra med dig, själv står jag med färgburkar, slippapper och annat skräp upp över öronen....fast lite kul är det också förstås..
Kram
Ä

2008-01-28 @ 19:24:05
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Ammi

den var bra!!!!!! hur gick det för Amanda idag??

2008-01-28 @ 19:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0