varför????? grrr

varför är en del så händiga, och pyntar så i sina hem, nu är min syrra
igång igen.

klicka in på hennes fina blogg
hon målar om saker och har en massa fina idéer

SYRRAN

när jag fick mitt första barn robert för 13 år sedan, så försvann min ork till sånt.
när amanda kom för 6 1/2 år sedan fanns det ingen energi alls kvar.
jag har levt i någon sorts dimma, verkar det som.

det är först nu som jag har tagit upp mitt brodderi som jag hade som hobby, för
hundra år sedan.
jag skulle vilja gå på målarkurs, och lära mej att måla tavlor, men det får vänta några år.
det är mycket som jag vill, ibland. men var finns tiden till det....suck.

vad tyckte ni om min syrras blogg ???

CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag kan ju bara säga dig syrran att det är inte bara du som tappar orken. Det har jag gjort många gånger. Efter jul hade jag noll i inspiration och det är nu för ungefär en vecka sedan som jag har kommit igång igen. Jag har massor med idéer men när dom tar slut kanske jag får ett tork igen.
Titta i inredningstidningar. Där hämtar jag många idéer särskilt i tidningen Lantliv.
Tack för att du vill så gärna visa min blogg.
Jag blir glad av det.
KRAM på dig.

2008-02-12 @ 16:30:17
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Ängeln

Det blir så, för mig går det i perioder. Din syrras blogg är jättefin men man får prestationsångest av att vara där ;)

Ängeln

2008-02-12 @ 18:42:20
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: mamma

Ja min ork har det inte varit mycket med dom sista veckorna...den har gått åt till annat tjafs. Carro har verkligen fantasi när det gäller inredning. Får nog ta hit henne till mej.....Kram på er....

2008-02-12 @ 20:32:03
URL: http://ganilla.blogg.se
Postat av: Anna

Carolines blogg är fin men jag har inte heller ork att vare sig göra något dyligt eller ens tid att bläddra i en inredningstidning (mor eran är också duktig på att pynta o fixa så du har nog ådran i dig någon stans ; ) ). Min syster är
enormt duktig på inredning och smarta lösningar men för min del lever jag i de saker jag tycker om och de passar inte alltid ihop - men jag gillar det!
Känner igen dimman... Det man kan trösta sig med är att man får tillbaka inspirationen och lusten när man är redo för det.
Anna

2008-02-13 @ 14:03:10
URL: http://enannassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0