mitt sminkbord

nu ska jag visa mitt nya sminkbord.
jag har inte plockat fram allt, sedan är det belysningen, som
jag inte har ordnat ännu.
belysningen är rätt så viktigt, får se vad det blir.

bordet är köpt på ikea, en svart stor skiva, sedan kunde man välja
benen.

träspegeln som står på bordet, har lennarts morfar gjort för länge sedan.

image220

här har vi den.

image221

den långa figurinen i hörnet, är till för att hänga halsband på och armband, och den lilla
bredvid, för ringar, örhängen osv. sedan har vi gummorna, som består av 3 st askar, som
man har smycken i. de tyckte jag var supersnygga.

image222

som ni ser så är bordet så brett att man får plats med 2 st stolar, det är för att amanda
och jag ska kunna sitta där och göra oss fina,hihi.

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Dom där stolarna är bara helt underbara :)
Hur länge går det hålla det så där rent och snyggt då? ;)

Ängeln

2008-02-16 @ 17:58:25
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Caroline

Det blev ju bra och vad kul för Amanda att få vara med och göra sig fin.
Är hon glad nu eller?
Fin spegel också
KRAM

2008-02-16 @ 18:05:34
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Karin

Det blev jättesnyggt. Jättefin spegel, kul att blanda gammalt och nytt. Kram.

2008-02-16 @ 18:27:37
Postat av: Anna

Åh det var det värsta. Nu ska ni bli fina. Inspirerande att sitta där och göra sig festfin förstår jag. Själv får man stå i badrummet och försöka få till det. :D

2008-02-16 @ 18:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0