middagsbestyr

ska snart skala potatis, och steka fläskfilé.

barna är hungriga när de kommer hem, från skolan.

robert 13 år, är hungrig jämt, efter skolan, för han
går inte in och äter maten i skolan, den är äcklig och
jag tjatar att han måste.

han vill inte ta med något ätbart hemifrån heller, ojojoj...kan vara farligt, ifall
kompisarna säger något om det, eller att de skrattar åt honom, dumheter.

sedan ska jag jobba med min dator, jag ska installera en svensk version av photshop.
sedan ska jag hantera de bilder jag tagit idag.
inga utebilder.

mitt projekt  visar jag i nästa inlägg idag,  "rosen" heter den.

vilen söt bild, eller hur ???

CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: Anna

Fläskfilé låter gott. Jag har inte ens börjat tänka på middagen ännu. Men har jag tur kanske gubben har börjat när jag kommer hem (det brukar han göra om han är först hem så han har sina ljusa sidor...).
Tack för din uppmuntran!
Anna!

2008-02-18 @ 14:54:42
URL: http://enannassida.blogg.se
Postat av: Ängeln

Letar matinspiration, men någon fläskfilé har jag inte ens i frysen, får kolla om nån annan har någon annan idé...... ;)
Ja se du är igång ordentligt nu med fotandet, kul!
Ska bli spännande att se ditt lilla projekt.

ha en bra eftermidag/kväll

Ängeln

2008-02-18 @ 16:05:45
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0