lördag

godmorgon, ska springa in till dushen snart.
äta frukost, fråga amanda om hon vill följa med på en promenad, då
ska jag ta med kameran, på en testrunda.

solen tittar fram, så då borde det vara ett bra väder för fotografering.
jag vet inte, jag får rådfråga min man som är fotograf, allt eftersom, det
dyker upp problem, jag är sådan att jag vill lära mej själv, så gott det går.

får se om det finns något att visa här sedan.

jag ska oxå fota mitt nya sminkbord, som jag gjorde iordning lite lätt igår.

annars blir det en lugn dag.

hur ser eran dag ut ???

CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: Christina

Vad spännande, jag ska jobba på em kväll till kl 21 ska dammsuga och städa av lite innan ingen höjdar lördag för mig alltså. Ha det gott, kram

2008-02-16 @ 10:30:49
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: Ängeln

Tur att du har en expert så nära. Om du tar nån fin bild som du kan tänka dig som bakgrund på bloggen så kan jag hjälpa dig att få dit den om du vill.

En del verkar helt fanatiska till det där med besökare. Visst är det kul mn det är som sagt de som är återkommande som räknas :)
Du är visst intessant, även vanliga Svenssons har en plats i syperspace ;)

Ängeln

2008-02-16 @ 11:15:40
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0