kvällshumor :D

nu på kvällen har jag varit frusen, huvudvärk, det kan vara så ibland.
så det blir ingen promenad idag.

om någon vet ett bra tv-program som börja 8 eller 9 ???

som man kan titta på,

det var länge sedan jag körde lite humor, dax tycker jag.


Dåligt utbud

Tre sjömän satt på en bordell med dåligt utbud. Enda lediga damen var en gråhårig gammal hagga. Av en slump "råkade" den ena sjömannen se att damen inte hade trosor på sig, och sa till sina kamrater att hon är faktiskt svarthårig mellan benen och menade att hon är kanske inte så dum ändå.
- Nä, sade den andre, det kan jag inte tro. Hon är ju alldeles grå på skallen.
Han böjde sig ner för att titta, och minsann; hon var svart under kjolen.
Den tredje sjömannen kunde inte tro detta, så han gick närmre damen och låtsades tappa en krona för att få en ordentlig titt. Han gick tillbaka till sina kamrater och sade:
- Det var väl det jag trodde. Hon är inte svarthårig. Det är flugor.

usch, hon var inte rumsren, äckligt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Stor kram till dig för att du förgyller mina dagar med dina historier *L*

2008-02-14 @ 19:54:54
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Christel

Ha ha, du är rolig du...
Hoppas huvudvärken har gett med sig :)

2008-02-14 @ 21:10:53
URL: http://kottenliv.blogg.se
Postat av: Ängeln

Den var snuskig/äcklig.

Glöm inte dricka vatten....... mot huvudvärken alltså.

Ängeln

2008-02-14 @ 21:35:01
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0