karamellkungen

jag var inne på karamellkungens hemsida och gjorde ett godistest.

lakritsoman, det är jag det

Lakritsomaner är riktiga individualister - coola typer som inte hetsar upp sig i onödan. De vet precis vad de gillar och varför de gillar det. Och om man nu gör det, varför ska prova en massa annat?
Lakritsomaner kan därför uppfattas som lite fyrkantiga och ointresserade.
Å andra sidan skulle en lakritsoman aldrig försöka tala om för någon annan vad de ska tycka. Var och en har rätt till sin åsikt och det är inget att bråka om!
De är kanske inte alltid så pratsamma, men om man frågar dem om något får man alltid ett genomtänkt och ärligt svar.
 Många lakritosmaner kan vara ganska känslosamma under ytan och när de är ensamma tycker de mycket om att se på snyftfilmer och lyssna på hårdrocksballader.
Man vet inte varför, men de flesta lakritsomaner är storasyskon.




                
                 


                   

                       


klicka in och gör testet du med.   vad blev du ?????


Kommentarer
Postat av: Cambridgeflikkan

Hej!
Du kan välja själv hur många mål du vill byta ut, jag valde alla pga min stora övervikt men det måste man inte, man kan byta ut två eller t o m ett om man bara vill gå ner några kg.
Jag tycker den vanliga chokladen är godast, det är den som jag kan äta i längre perioder. Jordgubben och bananen är också goda.
Jag har för mig att det ska finnas candybars alltså nyttiga chokladkakor som man får äta, själv har jag aldrig testat det så jag vet inte vilka smaker som finns...
Ha det bra!

2008-02-20 @ 10:37:32
URL: http://cambridgeflikkan.blogg.se
Postat av: Nickan

Japp, Jag med! Lakritsoman!

2008-02-21 @ 00:06:04
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0