huvudvärk :(

sitter här framför datorn, har haft huvudvärk sedan lunchen.
har tagit mej ibumetrin.
lätt illa mående, men det beror väl på att jag har haft ont.

jag är dålig på att ta värktablett, väntar in i det sista, det beror nog på att jag är trött, på
alla tabletter man ska äta, vill att kroppen ska läka något själv.

idag har jag lekt ordentligt med fotoshop på jobbet, det är skillnad på skärm och skärm.

den nere på jobbet är allt bäst, men den kosta oxå nästan 40.000 :-
skillnad på min fjuttiga skärm som jag har privat.

får visa ett grönt växtmotiv jag tagit kort på, att man kan göra hur man vill, om man vet hur, på
photoshop.

vilken bild tycker ni är snyggast ??????

image237

här har vi ett vanligt, som jag bara gjorde lite ljusare

image238

svart vitt, kan göra bilden fräckt, tycker jag i allafall

image239

den sista, vad lurad man blir nu, de gröna småbladen förvandlades till ett blomsterprakt.
det är gröna småblad faktiskt.

Kommentarer
Postat av: emma

fina bilder

2008-02-21 @ 17:30:31
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: Mia

Riktigt kul med de blå gröna bladen!! *S*
Måste nog kolla vad jag kan göra med det lilla jag har...blev liksom lite inspirerad nu... :-)

2008-02-21 @ 19:30:54
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Nickan

Hej på dig! För det första var det inte du som skrivit gåtan har jag fått på kommentarer har jag fått reda på idag! och jag gissade på huvudlöss, men tordes inte svara det! Det är klart att man ska tänka sig för vad man skriver och lägger ut på bloggen. Min tur är att varken föräldrar eller svärisar har dator så man slipper hålla koll på dem! Det vore tråkigt att "mina" bloggisar slutade! Du och jag är nog lite lik! Kan inte hitta ett enda foto på dig, så är det på min sida oxå! Ni behöver inte en sommarvikarie till företaget i sommar? Vill du se min sons alster så finns de upplagda på fotosidan.se. henrik evertsson. Det är som det är att ha flygfärdiga ungar kvar i boet! Han är 21 år. Jag har ju två till på 9 och 6 år. Jag var på väg till Karlstad 1986, det är en dröm jag haft att bo där men då blev jag med barn och kvar i Östersund. Tyvärr har jag inte lyckats kommit väg till värmland ens på semester. Det är inte försent än! Ha de bra och hoppas huvudvärken har släppt!

2008-02-21 @ 20:55:48
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Ängeln

den blå blomsterprakten är urläcker. Synd att den inte är på riktigt ;)

Se nu till att lägga upp en ordentlig profilbild på "Fejan".

ha det bäst!

Ängeln

2008-02-21 @ 21:12:37
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0