humordax

har varit till ikea, och köpt lite prylar.
man går in tomhänt, sedan kommer man ut med grejer, kan
inte hjälpa det... hmm.

ska fota det senare idag, kul att ni gillade rosorna, jag var så stolt igår.
så min man sa, sluta nu, är du fotograf eller ???

haha, han är bara avundsjuk, för att lilla jag kan oxå.

han får fota sina skolbarn..... det finns annat som är mycket roligare, de jag fotar
sitter still i allafall,hehe.

nog, nu , innan jag exploderar, av stolthet.

humordax.

Vad som helst!

En ung, söt universitetsstudent gick ner till sin lärares rum efter en lektion. Hon tittade runt i korridoren, smet snabbt in, stängde dörren och ställde sig på knä framför honom.
- Jag gör vad som helst för att bli godkänd på den här tentan, sa hon.
Därefter lutade hon sig fram och viskade i lärarens öra:
- Jag menar, vad som helst.
Han tittade ner på henne och svarade:
- Du menar att du gör vad som helst?
- Vad som helst.
- Skulle du kunna tänka dig att... studera?

Hemska erfarenheter

En amerikansk affärsman träffade en engelsk lord.
- Får jag bjuda på en cigarr?
- Nej tack, sa lorden. Jag har rökt en gång. Det var hemskt och jag gör inte om det.
- Men en drink då?
- Nej tack. Jag drack en sådan en gång. Den smakade förfärligt. Så det gör jag inte om. Men jag kanske i stället får presentera min son här...
- Enda barnet, förmodar jag.


kolla in det här från youtube.

Han börjar med danserna som fanns på 50-talet och arbetar sig upp till modern ålder. Samtidigt så spelas musik från respektive era.
Killen är verkligen superduktig och filmen är både rolig och imponerande.




www.humorbrevet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0