"Happy Valentine's day"

säger jag till er alla, som kikar in på min blogg.

solen skiner idag med, jag har märkt att jag känner mej gladare, när solen
har kommit fram, de här dagarna, jag tror att alla behöver solens vitaminer i oss.
så får nya krafter.

jag har varit till plantagen idag, de hade halva priset på allt, jättebra nu när
man vill rensa bort tråkiga krukväxter som är för hängiga efter den torra vintern.

jag har fotat på det jag har köpt.

image207

här är den första jag har gjort i ordning, jag har fyllt plåtskålen med sjöstenar. och sedan planterat 3 st små miniväxter. jag har gjort 2 olika varianter.
en är till min morsan på valentindagen, får se vem hon väljer.

image208

här är den andra varianten, jag har en tom plåtbunke, den ska min SYRRAN få.

image209

sedan köpte jag, en hög rund blomkruka, som jag fyllde med lecakulor i, som jag ställde
i en nyinköpt myrranka.

image210

en annan hängväxt som heter fackelbägare tror jag att det var, något på fackel, ampelkrukan
hade jag innan, den är gammal, som jag har fått av en tant.
skitigt fönster har jag oxå, sp fort det blir varmare, så ska jag beta av alla fönster, med
en tvätt.......usch, inte min favoritsyssla.

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Vilka fina arrangemang :)
Ampelkrukan tycker jag verkar lite spännande. Gamla saker har mer själ helt enkelt.

Ängeln

2008-02-14 @ 14:30:04
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Linda

Vilkja jättefina blommor. Och vad snyggt du ordnat dom. Den första tyckte jag var allra vackrast!

Ha en bra alla hjärtans dag

2008-02-14 @ 15:17:49
URL: http://lindawashere.blogg.se
Postat av: Ulla o Sven

Ni får alla fyra ha en bra ALLA HJÄRTANS DAG.
Vilka fina vilka fina blomsterarrangemang.
Vi har varit ute och gått en promenad.

2008-02-14 @ 15:34:23
Postat av: Caroline

Tack syrran. Du är alltid lika snäll du.
KRAM på alla hjärtans dag till dig.

2008-02-14 @ 16:30:26
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Mamma

Tack så hemskt mycket.....dom var fina bägge två..Kramar till er på alla hjärtans dag....

2008-02-14 @ 16:36:15
URL: http://ganilla.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Jag önskar också dig en bra Alla hjärtans dag.
Vad fint du gjort med blommorna

2008-02-14 @ 16:51:06
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Karin

Ha en bra alla hjärtans dag. Vilka fina blommor, ampelfacklan är jättefin när den blommar. Kram

2008-02-14 @ 19:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0